Informacja o cookies
Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu.
Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Informacje o możliwości zmiany ustawień cookies »
Zgadzam się, zamknij X

 Liczba dzieci w oddziałach szkolnych jest niewielka (od 4 do 8 uczniów), co daje nauczycielowi możliwość indywidualnego podejścia do każdego z nich, a tym samym skutecznego wspierania ich rozwoju oraz zwrócenia uwagi na problemy i trudności szkolne.
Każdy uczeń ma zapewnione dostosowanie form i metod pracy do swoich indywidualnych potrzeb, a co za tym idzie, możliwość osiągania sukcesów i odczuwania satysfakcji z własnych działań.

  Pierwszy etap to edukacja wczesnoszkolna, która obejmuje 3 letni okres nauki, podczas, którego dzieci wzbogacają umiejętności nabyte w przedszkolu, a także zdobywają nową wiedzę niezbędną do prawidłowego rozwoju w starszych klasach szkoły podstawowej Głównym celem nauczania w klasach I – III jest zdobycie umiejętności pisania, czytania, liczenia i rozumienia otaczającego świata oraz rozwój fizyczny i społeczny.

 Drugi etap nauki (klasy IV-VI) to okres, w którym dzieci mają możliwość zdobywania nowej wiedzy w bogato wyposażonych pracowniach przedmiotowych. Do dyspozycji wszystkich uczniów jest centrum multimedialne oraz sala audiowizualna. W tym czasie dzieci uzyskują niezbędną wiedzę przygotowującą do sprawdzianu w klasie szóstej, a także podstawowe wiadomości umożliwiające dobry start w gimnazjum. Dodatkowo organizujemy naszym uczniom różnorodne zajęcia, które mają na celu wieloprofilowe wspieranie ich rozwoju.

  Do zajęć tych należą:

indywidualne spotkania z psychologiem,

indywidualne spotkania z pedagogiem,

indywidualne zajęcia logopedyczne,

rewalidacja indywidualna,

wyrównywanie podstawy programowej,

kinezjologia edukacyjna P. Dennisona,

zajęcia prowadzone metodą M. Montessori,

zajęcia ruchu rozwijającego wg W. Sherborne,

terapia M. i Ch. Knillów,

zajęcia z wykorzystaniem technik terapii behawioralnej,

integracja sensoryczna,

snoezelen – zajęcia w sali doświadczania świata,

terapia ręki,

zajęcia w pracowni komputerowej ze stałym dostępem do Internetu,

liczne koła zainteresowań takie jak: przedmiotowe, komputerowe, teatralne, sportowe,

lekcje biblioteczne,

aerobik.